The best Side of طراحی وب سایت املاک

Wiki Article



شاید بزرگترین کاری که اینترنت کرده است این باشد که دنیا را کوچک تر کرده و مرزهای جغرافیایی را برداشته است. دیگر هر تولید کننده ای می تواند کالا یا خدمات خود را به خارج از محدوده خیابان و محله یا کل کشور و حتی به خارج از کشور معرفی و صادر کند.

یک وب سایت املاک حرفه ای دسته بندی های مختلفی را برای املاک مختلف قرار می دهد به همین خاطر می توانید قسمتی از آن را برای قرار دادن املاک اوکازیون استفاده کنید.

بله شامل ۱۲ ماه گارانتی کامل فنی عملکرد و امنیتی رایگان میباشد.

حتما به مشتریان خود اجازه دهید نظرات خود را در سایت بگذارند تا مشریان دیگر بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند، همچنین باعث جلب اعتماد می شود.

امنیت حرف اول را در دنیای مجازی می زند. ما به امنیت سایت شما اهمیت داده و اقدامات مورد نیاز برای بالا بردن امنیت سایت شما را به کار می بریم.

عضویت در شبکه های اجتماعی مانند لینکدی، توئیتر، فیس بوک و تامبلر می تواند در بهینه سازی سایت املاک و مستغلات شما کمک کند.

بله ، در صورت تماس با کارشناسان ما میتوانید میزان سفارشی ساز سایت و برآورد هزینه آن را استعلام بگیرید.

قابلیت وصل شدن به درگاه های بانکی و پرداخت آنلاین هزینه

با توجه به امکاناتی که شما برای سایت املاک خود می خواهید هزینه طراحی سایت املاک و مستغلات مشخص می شود.

شما می توانید در طراحی سایت ارزان املاک خود روشی را پیاده سازی کنید تا کاربران سایت شما به راحتی و با استفاده از گروه بندی های شفاف املاک در منوی سایت شما ، ملک یا زمین مورد نظر خود را به راحتی جستجو کنند و همین طور بتوانند به راحتی املاک خود را در سایت شما به فروش بگذارند.

یکی از این روش ها برای این که مطمئن شوید به طور دائمی در دسترس مشتریان خواهید بود و نوعی تبلیغ همیشگی برای مشتریان جدید دارید استفاده از‌ امکان طراحی سایت های املاکی است، این روش هزینه های کم تری را برای شما دارد و هم بازخورد بهتری را هم دارد و بیشتر بنگاه ????? ???? ????? های املاکی موفق از این روش استفاده کرده اند.

ممکن است از خود بپرسید تمامی مواردی که در بالا ذکر شد از ایرادات نداشتن سرویس بنگاه داری آنلاین میباشد اما طراحی سایت چطور میتواند به رفع آنها کمک کند و چرا به آن نیاز داریم؟ بخش مهمی که شما حتما باید مدنظر قرار بدهید این است که هر چقدر مشتری از نوع خدماتی که ارائه میدهید، رضایت بالاتری پیدا کند اعتماد او به شما افزایش پیدا کرده و تبدیل به یک مشتری دائمی میشود.

جهت ثبت امکانات مورد نظر و برآورد قیمت طراحی سایت صورت آنلاین، می توانید به صفحه صدور پیش فاکتور بروید.

هزینه طراحی سایت املاک به صورت اختصاصی بیشتر از ساخت سایت املاک با وردپرس می باشد که دلیل این افزایش هزینه برنامه نویسی و مدت زمانی است که برای ساخت این سایت صرف می گردد.

Report this wiki page